- پشتیبانی از سرویس های اکتیو و تجهیزات پسیو شبکه
- پشتیبانی از سیستم های تلفنی ویپ
- پشتیبانی از نرم افزارهای جامع ERP
- پشتیبانی از سیستم های امنیتی (دوربین های مداربسته، دزدگیر)
IVR، مخفف Interactive Voice Response، یک سیستم تلفن گویا است که با تماس گیرندهها در تعامل است، اطلاعات و تماسها را جمعآوری میکند و مسیر تماسها به گیرنده موردنظر را تعیین میکند. سیستم تلفن گویا یک ویژگی نرمافزاری مرکز تماس است که به تماسگیرندگان این امکان را میدهد تا با انتخاب از طریق فهرست اتوماتیک، به مناسبترین بخش در سازمان هدایت شوند.
مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.
مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.
مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.
مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.
مرکز تماس بخشی از سازمان است که برای دریافت یا انتفال حجم زیادی از درخواست ها از طریق تلفن ایجاد می گردد.این مراکز به دو صورت درون سپار و یا برون سپار راه اندازی می شوند. مراکز تماس درون سپار معمولا برای پشتیبانی از محصولات یا درخواست اطلاعات برای مشتریان ومراکز برون سپار معمولا برای بازاریابی تلفنی، تحقیقات بازار و نظرسنجی از مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.
سپندار گستر آراد با تجربه کاری بالا در زمینه راه اندازی و توسعه سیتم های دیجیتال مارکتینگ بر پایه پیامک ، طیف همکاری بالایی در زمینه خرید سرشماره و راه اندازی سرویس های پیامکی دارد. لذا جهت مشاوره خرید و مدیریت راه اندازی پنل با ما در تماس باشید.